« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Czasowy rejestr zdarzeń nr 5.2019. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.

10. Podjęcie uchwały w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli, ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat oraz specjalności i form kształcenia nauczycieli zatrudnionych w publicznych szkołach, przedszkolach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miasto Ełk na 2019 rok.

15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zmiany przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasta Elku w 2019 roku.

16. Wyrażenie opinii w sprawie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ełk dla terenu położonego w obrębie Pistki, obejmującego działkę o nr ewid.98 oraz dla terenu położonego w obrębie Chruściele, obejmującego działki o nr 17 i 18.

17. Sprawozdanie za lata 2017-2018 z realizacji „Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Ełku na lata 2015-2018”.

18. Sprawozdanie z realizacji „Ełckiej Karty Seniora” za 2018 rok.

19. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie i Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie Gminy Miasta Ełku na lata 2016-2020 za rok 2018.

20. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny w mieście oraz „Programu Wspierania Rodziny w mieście Ełku na lata 2016-2018 za rok 2018.

21. Sprawozdanie za rok 2018 z działalności Środowiskowego Domu Samopomocy „Pod Kasztanami” w Ełku, typu A B C.

22. Sprawozdanie z działalności Środowiskowego Domu Samopomocy dla osób z chorobą Alzheimera i innymi zaburzeniami psychicznymi typu A, B, C.

23. Sprawozdanie z realizacji „Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii” za rok 2018.

24. Sprawozdanie z realizacji „Ełckiej karty Rodziny 3+” za rok 2018.

25. Sprawozdanie z realizacji „Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych” za rok 2018.

26. Interpelacje i zapytania radnych.

27. Oświadczenia i wolne wnioski.

28. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej