« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Czasowy rejestr zdarzeń nr 13.2019. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.

12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Miasta Ełku.

13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasta Ełku oraz ich zagospodarowania w zamian za uiszczoną przez właściciela opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

14. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty, ustalenia stawki opłaty za pojemnik o określonej pojemności oraz w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub od innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno- wypoczynkowe.

18. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie stypendiów, nagród i wyróżnień sportowych przyznawanych w dziedzinie kultury fizycznej.

21. Prezentacja projektu budżetu miasta Ełku na 2020 rok.

22. Informacja o wyznaczonych podmiotach, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna w 2020 r.

23. Interpelacje i zapytania radnych.

24. Oświadczenia i wolne wnioski.

25. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej