Porządek obrad
1.
Czasowy rejestr zdarzeń nr XVI.2020 z sesji w dniu 20 marca 2020 r. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Zatwierdzenie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasta Ełku w 2020 roku.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miasta Ełku.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasta Ełku i zagospodarowaniu tych odpadów.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wykazu kąpielisk na obszarze Miasta Ełku w 2020 r. oraz określenia sezonu kąpielowego
9.
Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego za 2019 rok.
10.
Sprawozdanie z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2019.
11.
Sprawozdanie z realizacji Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2019.
12.
Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny w Ełku oraz „3-letniego Programu Wspierania Rodziny w mieście Ełku na lata 2019-2021” za rok 2019.
13.
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie i Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie Gminy Miasta Ełku na lata 2016-2020 za rok 2019.
14.
Sprawozdanie z realizacji „Ełckiej Karty Rodziny 3+” za rok 2019.
15.
Sprawozdanie z realizacji „Ełckiej Karty Seniora” za rok 2019.
16.
Interpelacje i zapytania radnych.
17.
Oświadczenia i wolne wnioski.