« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Czasowy rejestr zdarzeń nr XVI.2025 z sesji w dniu 29 października 2025 r. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Zmiany w porządku obrad.

3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.

12. Informacja dotycząca wniesienia wkładu pieniężnego.

13. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez radnych miasta Ełku.

14. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez zastępców prezydenta, sekretarza miasta, skarbnika miasta, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób zarządzających oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu prezydenta.

15. Raport z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów społecznych na lata 2024-2030 za rok 2024.

16. Informacja o wyznaczonych podmiotach, w których będzie wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna w 2026 r.

17. Informacja o wyznaczonych podmiotach, na rzecz których wykonywane będą przez nieletnich prace społeczne w 2026 r.

18. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Miasta Ełku za rok szkolny 2024/2025.

19. Interpelacje i zapytania radnych.

20. Oświadczenia i wolne wnioski.

21. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej