Porządek obrad
1
Czasowy rejestr zdarzeń nr I.2024 z sesji w dniu 7 maja 2024 r. i 10 maja 2024 r. Otwarcie przez Radnego Seniora I sesji Rady Miasta Ełku.
2
Wręczenie przez Przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej nowo wybranym radnym zaświadczeń o wyborze.
1.
Złożenie ślubowania przez radnych Rady Miasta Ełku.
2.
Wręczenie przez przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej Prezydentowi Miasta Ełku zaświadczenia o wyborze.
3.
Złożenie ślubowania przez Prezydenta Miasta Ełku.
4.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
5.
Wybór przewodniczącego Rady Miasta Ełku - podjęcie uchwały.
6.
Przejęcie przez przewodniczącego Rady Miasta prowadzenia obrad od Radnego Seniora.
7.
Rozszerzenie i przyjęcie porządku obrad.
8.
Ustalenie liczby wiceprzewodniczących - podjęcie uchwały.
9.
Wybór Wiceprzewodniczących Rady Miasta Ełku – podjęcie uchwał.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałych komisji Rady Miasta Ełku.
11.
Wznowienie obrad w dniu 10 maja 2024 r.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie diet oraz podróży służbowych radnych
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia Prezydenta Miasta Ełku.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składów osobowych stałych Komisji Rady Miasta Ełku
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przewodniczących i wiceprzewodniczących stałych komisji Rady Miasta Ełku