« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Czasowy rejestr zdarzeń nr XII.2019. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.

8. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie przystąpienia do zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk – Parkowa II”, zwanej „Ełk – Parkowa III”.

9. Projekt uchwały w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji na podstawie ustawy o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących.

10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Ełckiego Programu Współpracy samorządu miasta Ełku z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2020.

19. Raport z realizacji „Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Miasta Ełku na lata 2008–2018” za rok 2018.

20. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2018/2019.

21. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez radnych miasta Ełku.

22. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez zastępców prezydenta, sekretarza miasta, skarbnika miasta, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób zarządzających oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu prezydenta.

23. Interpelacje i zapytania radnych.

24. Oświadczenia i wolne wnioski.

25. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej