Porządek obrad
1.
Czasowy rejestr zdarzeń nr XXI.2020 z sesji w dniu 26 sierpnia 2020 r. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Zatwierdzenie porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.
4.
Przeprowadzenie debaty nad przedstawionym Raportem o stanie Gminy Miasta Ełku za 2019 rok.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Ełku wotum zaufania.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego miasta Ełku za 2019 r. oraz sprawozdania z wykonania budżetu miasta Ełku za 2019 rok wraz z informacją o stanie mienia.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Ełku.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Ełku na lata 2020-2034.
9.
Podjecie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Ełku na 2020 rok.
10.
Podjecie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia składów osobowych stałych Komisji Rady Miasta Ełku.
11.
Raport z konsultacji społecznych 5. projektów uchwał w sprawach:- obywatelskich inicjatyw uchwałodawczych mieszkańców Ełku,- konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta, - inicjatywy lokalnej mieszkańców Ełku, - Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Ełku, - konsultacji z Radą Działalności Pożytku Publicznego Miasta Ełku lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami z nimi zrównanymi.
12.
Podjecie uchwały w sprawie obywatelskich inicjatyw uchwałodawczych mieszkańców Ełku.
13.
Podjecie uchwały w sprawie konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Ełku.
14.
Podjecie uchwały w sprawie inicjatywy lokalnej mieszkańców Ełku.
15.
Podjecie uchwały w sprawie Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Ełku.
16.
Podjecie uchwały w sprawie konsultacji z Radą Działalności Pożytku Publicznego Miasta Ełku lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami z nimi zrównanymi.
17.
Raport z konsultacji społecznych dot. zmiany organizacji ruchu na ulicy Pułaskiego w Ełku.
18.
Raport z wykonania Programu Ochrony Środowiska Miasta Ełku na lata 2018-2021, za okres 2018-2019.
19.
Interpelacje i zapytania radnych.
20.
Oświadczenia i wolne wnioski.