Porządek obrad
1.
Czasowy rejestr zdarzeń nr X.2025 z sesji w dniu 26 marca 2025 r. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Zmiany w porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy finansowej Miasta Ełku.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Ełku na 2025 rok.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.
7.
Podjecie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie górnych stawek opłat za usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych.
8.
Podjecie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Ełku.
9.
Podjecie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasta Ełku i zagospodarowaniu tych odpadów.
10.
Podjecie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania oraz przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji dla publicznych i niepublicznych podmiotów oświatowych.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasta Ełku w 2025 roku.
12.
Podjecie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie stypendiów, nagród i wyróżnień sportowych.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie odrzucenia wniosku.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie odrzucenia wniosku.
15.
Raporty podsumowujące przebieg konsultacji społecznych, dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Ełk-Zatorze Północ.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Ełk – Zatorze Północ.
17.
Raport z konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie wykazu kąpielisk i określenia sezonu kąpielowego na terenie Miasta Ełku w 2025 roku.
18.
Podjecie uchwały w sprawie wykazu kąpielisk i określenia sezonu kąpielowego na terenie Miasta Ełku w 2025 roku.
19.
Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny w Ełku oraz "3-letniego Programu Wspierania Rodziny Gminy Miasta Ełku na lata 2022-2024" za rok 2024.
20.
Sprawozdanie z realizacji "Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej Miasta Ełku na lata 2021-2025" za rok 2024.
21.
Informacja dotycząca wniesienia wkładu pieniężnego.
22.
Interpelacje i zapytania radnych.
23.
Oświadczenia i wolne wnioski.