Porządek obrad
1.
Czasowy rejestr zdarzeń nr XIII.2025 z sesji w dniu 25 czerwca 2025 r. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Zmiany w porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.
4.
Prezentacja Raportu o stanie Gminy Miasta Ełku za 2024 rok.
5.
Przeprowadzenie debaty nad przedstawionym Raportem o stanie Gminy Miasta Ełku za 2024 rok.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Prezydentowi Miasta Ełku.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 r.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Ełku.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Ełku.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Ełku na 2025 rok.
11.
Podjecie uchwały w sprawie zgody na zwrot nieruchomości.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie usług wsparcia krótkoterminowego.
14.
Podjecie uchwały w sprawie przekazania petycji według właściwości.
15.
Podjecie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi (przydział lokalu mieszkalnego).
16.
Podjecie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku.
17.
Podjecie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania skargi według właściwości.
19.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przewodniczących i wiceprzewodniczących stałych komisji Rady Miasta Ełku.
20.
Stanowisko Rady Miasta Ełku w sprawie sprzeciwu wobec polityki migracyjnej rządu i planów relokacji migrantów.
21.
Stanowisko Rady Miasta Ełku w sprawie upamiętnienia 1000-lecia koronacji króla Bolesława Chrobrego.
22.
Sprawozdanie z realizacji Ełckiego Programu Współpracy samorządu miasta Ełku z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2024.
23.
Sprawozdanie za 2024 rok z realizacji Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Ełku 2030.
24.
Raport z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026 za rok 2024.
25.
Informacja dotycząca wniesienia wkładu pieniężnego.
26.
Interpelacje i zapytania radnych.
27.
Oświadczenia i wolne wnioski.