Porządek obrad
1.
Czasowy rejestr zdarzeń nr LVII.2023 z sesji w dniu 11 października 2023 r. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Zmiany w porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu miasta Ełku na 2023 rok.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Ełku.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Zespołu Miejskich Żłobków w Ełku.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomnika przyrody.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości wraz z udzieleniem bonifikaty.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie dotacji na realizację inwestycji pn.: „Renowacja zabytkowej kamienicy przy ul. Wojska Polskiego 38 w Ełku”
10.
Podjęcie uchwały w sprawie dotacji na realizację inwestycji pn.: „Renowacja witraża w zabytkowym kościele rzymskokatolickim parafialnym p.w. Św. Wojciecha w Ełku”
11.
Podjęcie uchwały w sprawie dotacji na realizację inwestycji pn.: „Remont i konserwacja więźby dachowej z częściową wymianą elementów poddasza w zabytkowym kościele rzymskokatolickim parafialnym p.w. Św. Wojciecha w Ełku”.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie stypendiów, nagród i wyróżnień sportowych.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na złamanie przepisów prawa miejscowego.
14.
Podjecie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników.
16.
Raport z konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie ełckiego budżetu obywatelskiego
17.
Podjęcie uchwały w sprawie ełckiego budżetu obywatelskiego.
18.
Uzupełnienie i przyjęcie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2023 rok
19.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Miasta Ełku za rok szkolny 2022/2023.
20.
Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez radnych miasta Ełku.
21.
Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez zastępców prezydenta, sekretarza miasta, skarbnika miasta, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób zarządzających oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu prezydenta.
22.
Interpelacje i zapytania radnych.
23.
Oświadczenia i wolne wnioski.