« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Czasowy rejestr zdarzeń nr XLVIII.2022 z sesji w dniu 30 listopada 2022 r. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Zatwierdzenie porządku obrad.

3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.

4. Wstępna prezentacja budżetu miasta Ełku na 2023 rok.

8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.

16. Raport z konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie przyjęcia Ełckiego Programu Współpracy w roku 2023.

18. Raport z konsultacji społecznych „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta Ełku oraz Gminy Ełk na lata 2022 - 2035”.

19. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego dla Miasta Ełku oraz Gminy Ełk na lata 2022 - 2035”.

20. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk – Nadjeziorna II”

21. Podjęcie uchwały w sprawie „Gminnego Programu Leczenia Niepłodności Metodą Zapłodnienia Pozaustrojowego na lata 2023-2024 dla mieszkańców miasta Ełku”.

21 Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej kontroli w zakresie legalności sprawowania mandatu przez radnego Rady Miasta Ełku (radny Karaś)

22. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej kontroli w zakresie legalności sprawowania mandatu przez radnego Rady Miasta Ełku (radny Szelążek)

23. Zabranie głosu przez radnego Piotra Karpienię celem złożenia wyjaśnień.

24. Podjęcie uchwały w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.

25. Stanowisko w sprawie wypowiedzi Prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława Kaczyńskiego.

23 Informacja o wyznaczonych podmiotach, w których będzie wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna.

24 Sprawozdanie przewodniczącego Komisji Rewizyjnej z postępowań w sprawie wygaszania mandatów radnych

25 Interpelacje i zapytania radnych.

27. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej