« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Czasowy rejestr zdarzeń nr XXIX.2021 z sesji w dniu 5 maja 2021 r. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.

11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu miasta Ełku na dofinansowanie kosztów inwestycji w zakresie ochrony powietrza.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki opłaty oraz stawki za pojemniko określonej pojemności (Projekt uchwały wniesiony przez Klub Radnych KO-L).

13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wzorów deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz określenia warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej (Projekt uchwały wniesiony przez radnych).

12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia oprocentowania przy sprzedaży lokalu mieszkalnego na rzecz najemcy.

14. Podjecie uchwały w sprawie uchylenia uchwały o gospodarowaniu nieruchomościami stanowiącymi przedmiot własności i przedmiot użytkowania wieczystego Gminy Miasta Ełku (Projekt uchwały wniesiony przez radnych).

14. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji złożonej przez Towarzystwo Miłośników Ełku do właściwego podmiotu.

17. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania petycji w zakresie zmiany przepisów prawa do podmiotu właściwego.

18. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałe w sprawie ustalenia składów osobowych Komisji Rady Miasta Ełku.

19. Sprawozdanie za lata 2019-2020 z realizacji „Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Ełku na lata 2019-2020.

20. Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Miasta Ełku za rok 2020.

21. Interpelacje i zapytania radnych.

22. Oświadczenia i wolne wnioski.

23. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej