Porządek obrad
1.
Czasowy rejestr zdarzeń nr VI.2024 z sesji w dniu 30 października 2024 r. Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Zmiany w porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta Ełku za okres między sesjami.
4.
Podjecie uchwały w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis.
5.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie stypendiów, nagród i wyróżnień sportowych.
6.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz sąsiedzkie i zwolnienia od opłat .
7.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty w miejskich żłobkach w Ełku.
8.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia nieruchomości gruntowej w formie darowizny.
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie darowizny celowej od Powiatu Ełckiego.
10.
Podjecie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Ełk-3 Maja”.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatku od środków transportowych.
13.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki opłaty oraz stawki za pojemnik o określonej pojemności.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Ełku na 2024 rok.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Ełku.
16.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Miasta Ełku za rok szkolny 2023/2024.
17.
Raport z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych na lata 2019-2023 za rok 2023.
18.
Raport z wykonania Programu Ochrony Środowiska Miasta Ełku za lata 2022-2023.
19.
Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez radnych miasta Ełku.
20.
Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych przez zastępców prezydenta, sekretarza miasta, skarbnika miasta, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób zarządzających oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu prezydenta.
21.
Interpelacje i zapytania radnych.
22.
Oświadczenia i wolne wnioski.